office@swe.ro
 
telefon
 

  076.30.94.778

  076.30.94.779


 

 

                                                                                                                                                              

                    
Newsletter

I N F O R M A R E :

 

              Pentru efectuare UPDATE / UPGRADE , a Solutiilor Informatice furnizate de catre SWE pentru sectorul de produse energetice / comert , conform noii Legislatii , cu termen de aplicare astfel :

* 1 septembrie 2018 - contribuabili marii  si mijlocii 

* 1 noiembrie 2018 - contribuabili mici 

va invitam a solicita efectuarea operatiunilor de actualizare conform noii Legisatii . 


N O T A 

* In cazul in care nu se va solicita de catre beneficiar , efectuarea operatiunilor de actualizare 

( update/upgrade ) , conform noii Legislatii Fiscale , catre noi , in calitate de Furnizor , acestea isi vor pierde valabilitatea conform noii Legislatii Fiscale de utilizare a aparatelor AMEF , si astfel conform noii Legislatii Fiscale , solutiile informatice vor fi A N U L A T E

 

* Comunicarea ANULARII se va efectua atat catre BENEFICIAR cat si catre institutiile care au eliberat  : AUTORIZATII / AVIZE / ATESTATE



Echipa  S W E


Despre noi | SWE Solutions | Dispensere | Rezervoare | Statie MOBILA | Statie Viking Express | Automatizare STATIE | Suport IT | Suport Tehnic | Service | Distributie RO | Newsletter | Contact