CallCENTER |
 |
|
Serviciul CallCenter este asigurat de catre firma noastra pentru Solutiile Informatice furnizate 24 h / 24 h , pe tot timpul anului.
|
 |
|
Serviciul CallCENTER poate fi solicitat de catre utilizatorii solutiilor noastre informatice cu condtia ca acestia sa detina
o linie de internet functionala,linie ce va fi folosita in acest scop. In cazul in care utilizatorul detine acesta linie firma noastra realizeaza conexiunea locatiei cu biroul de CallCENTER.*
|
 |
|
Pachetul de servicii CallCENTER oferit de firma noastra este compus din :**
* telefon mobil proprietatea SWE ce se da in folosinta
clientului pe toata perioada de plata a serviciului CallCENTER
* linie telefonica proprietatea SWE cu numar nelimitat de minute cu apelare directa la doua numere de telefon din biroul CallCENTER.
* efectuarea de helpdesk prin conexiune cu fiecare locatie
* depanare IT software si hardware pe echipamentele
furnizate de noi ,
* efectuarea update si upgrade in momentul acizitionarii acestora .
|
|
|
HelpDESK 24 / 24 h |
|
 |
* realizarea conectarii locatiei cu biroul de CallCENTER pote sa difere de la locatie la locatie in functie de tipul de linie de internet pe care o detine clientul si de conditiile tehnice existente in locatia respectiva !
** pachetul de servicii CallCENTER oferit este adaptat la nevoile locatiei in functie de typ - ul acesteia ; de exemplu : Statie Carburanti SIMPLA , Statie carburanti MIXTA , Statie carburanti individuala : GPL , etc.
|
|
|
|